perjantai 7. syyskuuta 2012

Ensimmäiset stiletot ♥

Kynsien mallin vaihto mantelistilettoon!
Tämä kävikin yllättävän helposti ja täytyy kyllä sanoa, että stiletoilla kaikki sujuu helpommin. Tämä malli ottaa vähemmän vastaan esim. kirjoittaessa koneella. Tykkään. ♥


 Tässä kynnet ennen koristeluita. Pohjat tein jälleen acrygelillä ja ranskalaisen valkoisella geelillä.

Hopeista Essencen 03 hello holo -glitterlakkaa kärkiin ja akryylimaaleilla valkoiset kukat.
Ensimmäisiksi stiletoiksi ihan ok mielestäni. Muodossa vielä ehkä hieman toivomisen varaa. Mitä mieltä näistä? Kummat on sinun mielestäsi paremmat, perinteiset vai nämä stiletot?

3 kommenttia:

  1. Kivat!:-) mä tykkään ite kanssa pitää stilettoja enemmän,mun mielestä ne on paljon helpmmat :D Tulipas noita katselessa taas himo tehä itelleen vaikka oon kuinka yrittänyt pitää taukoa,mutta ehkä tää 3 viikkoa jo riittää:P

    VastaaPoista
  2. Jep, tämä malli on kiva!
    Mulla ei ole ollut kynnetöntä päivää viimeiseen 6 vuoteen. :)
    Ihan koukussa olen siis rakennekynsiin. :D

    VastaaPoista
  3. Vaikka alkujaan olin ihminen joka ei voinut sietää stilettoja, niin kerran kokeilun jälkeen stiletoista on tullut ehdottomat lempparit :DD Löysin just tän blogin, ja tykkään! =)

    VastaaPoista